The Twin Cities
The Twin Cities
The Twin Cities
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

 

 Sklep samochodowy

Go down 
3 posters
Idź do strony : 1, 2  Next
AutorWiadomość
Mistrz Gry

Mistrz Gry


Dołączył/a : 14/03/2013
Liczba postów : 126

Sklep samochodowy Empty
PisanieTemat: Sklep samochodowy   Sklep samochodowy Empty16/3/2013, 1:44 am

Powrót do góry Go down
Evelyn Thomas

Evelyn Thomas


Wiek : 28
Skąd : Ottawa, Kanada
Dołączył/a : 13/03/2013
Liczba postów : 88

Sklep samochodowy Empty
PisanieTemat: Re: Sklep samochodowy   Sklep samochodowy Empty17/3/2013, 11:51 pm

Dojechaliśmy na miejsce po około trzech godzinach i byłam padnięta. Sama podróż mnie wykończyła, a do tego jeszcze musieliśmy się borykać z wyborem samochodu. Przyglądałam się pojazdom stojącym przed salonem, idąc jednocześnie obok Drewa.
- Wiesz, że dużo ci nie pomogę? Nie znam się na markach. - Skrzywiłam się, wchodząc przez szklane drzwi do budynku.
Powrót do góry Go down
Drew Rium

Drew Rium


Wiek : 33
Skąd : Brazylia, Curitiba
Dołączył/a : 13/03/2013
Liczba postów : 88

Sklep samochodowy Empty
PisanieTemat: Re: Sklep samochodowy   Sklep samochodowy Empty17/3/2013, 11:55 pm

Podróż była długa i strasznie męcząca, ale trzeba było tu przyjechać w końcu.
- Spoko. Coś się wybierze. - odparłem patrząc na nią. Przeszliśmy przez szklane drzwi do salonu. Było ich tu w cholerę i rzeczywiście ciężko będzie coś wybrać. - Jak jakiś ci się spodoba to mów. - dodałem.
Powrót do góry Go down
Evelyn Thomas

Evelyn Thomas


Wiek : 28
Skąd : Ottawa, Kanada
Dołączył/a : 13/03/2013
Liczba postów : 88

Sklep samochodowy Empty
PisanieTemat: Re: Sklep samochodowy   Sklep samochodowy Empty18/3/2013, 12:00 am